Vito Oražem in Lela B. Njatin: Signature. Kar obstaja, kar se prigodi, kar pripoveduje.
Vito Oražem in Lela B. Njatin: Signature. Kar obstaja, kar se prigodi, kar pripoveduje.
7. 6. 2022
722
Kultura, Razstava
Vstop prost
Trg zbora odposlancev 72 , 1330 Kočevje
Trajanje
Razstava iz cikla Poletje s kočevskimi likovnimi ustvarjalci XI.
Koordinatorica projekta: Nadja Kovačič
Likovni salon Kočevje
8. 6.–3. 9. 2022
Likovni salon Kočevje
8. 6.–3. 9. 2022
Že enajsto leto zapored v času poletnih počitnic pripravljamo razstavo s krovnim naslovom Poletje s kočevskimi likovnimi ustvarjalci. Na to razstavo uvrstimo likovne ustvarjalce, ki so na takšen ali drugačen način povezani s Kočevjem in Kočevsko. Bodisi so v teh krajih odraščali, jih na to okolje vežejo sorodstvene vezi, so se priselili ali pa Kočevsko obravnavajo v svojem ustvarjalnem procesu. Na tokratni razstavi se s serijo tako imenovanih kompozitov predstavljata fotograf Vito Oražem in pisateljica ter vizualna umetnica Lela B. Njatin.
Vito Oražem (*1959)
Se od sredine sedemdesetih let ukvarja s fotografijo, vmes tudi s poštno umetnostjo, eksperimentalnim filmom, kserografijo in holografijo. Od 1988 pa do konca devetdesetih let prejšnjega stoletja je ustvarjal multimedijske svetlobne instalacije s hologrami, videom in računalniškimi animacijami. Od leta 1980 piše strokovne članke in eseje o medijih in vizualni kulturi. Njegova prva samostojna fotografska razstava je bila leta 1977 v Likovnem salonu Kočevje, pozneje se je udeleževal festivalov in razstav v Baslu, Berlinu, Dortmundu, Essnu, Hannovru, Jeni, Karlsruheju, Kasslu, Ljubljani, Melburnu, Montrealu, Osnabrücku, Perugii, Ribnici, Vroclavu in Zagrebu. Živi in ustvarja v Essnu.
Se od sredine sedemdesetih let ukvarja s fotografijo, vmes tudi s poštno umetnostjo, eksperimentalnim filmom, kserografijo in holografijo. Od 1988 pa do konca devetdesetih let prejšnjega stoletja je ustvarjal multimedijske svetlobne instalacije s hologrami, videom in računalniškimi animacijami. Od leta 1980 piše strokovne članke in eseje o medijih in vizualni kulturi. Njegova prva samostojna fotografska razstava je bila leta 1977 v Likovnem salonu Kočevje, pozneje se je udeleževal festivalov in razstav v Baslu, Berlinu, Dortmundu, Essnu, Hannovru, Jeni, Karlsruheju, Kasslu, Ljubljani, Melburnu, Montrealu, Osnabrücku, Perugii, Ribnici, Vroclavu in Zagrebu. Živi in ustvarja v Essnu.
Lela B. Njatin (* 1963)
od sredine sedemdesetih let ustvarja konceptualna dela in performativne akcije, vmes tudi poštno umetnost, eksperimentalni film, konkretno in vizualno poezijo. V osemdesetih in devetdesetih je ustvarjala literaturo. Kasneje se je posvetila povezovanju literarne in likovne umetnosti, mdr. I want to use time as matter v monografiji o Antonyju Gormleyu, Phaidon Press, London 1995 (ponat. 2000, 2007). Od 1980 piše strokovne članke in eseje o sodobni umetnosti in eksistencialni estetiki. Njena prva samostojna razstava je bila Nisem hotel videti, a uvidel sem 2013 v Galeriji Vžigalica/MGML, Ljubljana. Razstavljala je ali se udeležila še več razstav v Ajdovščini, Beogradu, Celju, Kočevju, Kranju, Ljubljani, Mariboru, Murski Soboti, Novem Sadu, Piranu, Pivki, Ribnici, Reki, Zagrebu, Žalcu. Živi v Ljubljani, atelje vzdržuje v Kočevju.
od sredine sedemdesetih let ustvarja konceptualna dela in performativne akcije, vmes tudi poštno umetnost, eksperimentalni film, konkretno in vizualno poezijo. V osemdesetih in devetdesetih je ustvarjala literaturo. Kasneje se je posvetila povezovanju literarne in likovne umetnosti, mdr. I want to use time as matter v monografiji o Antonyju Gormleyu, Phaidon Press, London 1995 (ponat. 2000, 2007). Od 1980 piše strokovne članke in eseje o sodobni umetnosti in eksistencialni estetiki. Njena prva samostojna razstava je bila Nisem hotel videti, a uvidel sem 2013 v Galeriji Vžigalica/MGML, Ljubljana. Razstavljala je ali se udeležila še več razstav v Ajdovščini, Beogradu, Celju, Kočevju, Kranju, Ljubljani, Mariboru, Murski Soboti, Novem Sadu, Piranu, Pivki, Ribnici, Reki, Zagrebu, Žalcu. Živi v Ljubljani, atelje vzdržuje v Kočevju.