Vprašajte občino
Spoštovani,
povprečna gradbena cena za stanovanjske površine v občini Kočevje je za leto 2023 znašala med 20,00 EUR - 30,00 EUR.
Na vrednost zemljišča vplivajo tudi dejavniki kot so površina, lega, dostopnost, osončenost, komunalna infrastruktura,…. Dejansko vrednost posameznega zemljišča se določi s cenitvijo pooblačenega ocenjevalca nepremičnin.
Podatki so zgolj informativne narave.
S spoštovanjem
Spoštovani,
k izgradnji kanalizacijskega omrežja v vaseh Mlaka, Konca vas,… bo občina lahko pristopila še takrat, ko bo s strani pristojnega ministrstva oz. s strani EU odobreno črpanje sofinanciranih sredstev.
Brez tovrstnega zadostnega sofinanciranja, občina teh projektov žal sama ne bo mogla izpeljati.
Na spletni strani Občine Kočevje je objavljen javni razpis za dodelitev nepovratnih finančnih sredstev za sofinanciranje nakupa in vgradnje malih komunalnih čistilnih naprav na območju občine Kočevje za leto 2024. Upravičenci do sofinanciranja so fizične osebe, ki imajo stalno prebivališče v občini Kočevje in so lastniki ali solastnik stanovanjske stavbe na območju občine, ter neprofitne organizacije s sedežem v občini Kočevje, ki so lastniki ali solastniki oziroma upravljavci stavbe v javni rabi, na območju občine Kočevje. Razpis je odprt do 18. 10. 2024 oziroma do porabe sredstev.
Delež sofinanciranja:
· Višina subvencije za MKČN za en stanovanjski objekt znaša 20% nabavne vrednosti MKČN z DDV, vendar največ 1.000,00 EUR za posamezno MKČN,
· Višina subvencije za izgradnjo skupne MKČN za več stanovanjskih objektov različnih upravičencev, znaša za vse upravičence skupaj 30% nabavne vrednosti MKČN z DDV, vendar največ 2.000,00 EUR za posamezno MKČN,
· Višina subvencije za izgradnjo MKČN za objekt v javni rabi, katerega lastnik oz. upravljavec je neprofitna organizacija, znaša 70% nabavne vrednosti MKČN z DDV, vendar največ 4.000,00 EUR za posamezno MKČN.
Spoštovani, hvala za vaše vprašanje in pobudo. Občina Kočevje projekt počitniško delo izvaja od leta 2016, z namenom da se mladim omogoči pridobivanje prvih delovnih izkušenj in spodbudi k spoznavanju delodajalcev v domačem okolju. Počitniška dela se razpiše na podlagi potreb javnih zavodov, katerih ustanovitelj je Občina Kočevje, naloge pa obsegajo tudi administrativna dela, sicer res v manjšem obsegu. V bodoče bomo poskusili omogočiti tudi več dela s področja administracije in upravnega področja, v kolikor bo to le mogoče.
Lep pozdrav.
Javna razsvetljava v Občini Kočevje je vodena s sistemom in aplikacijo E2Manager, občani pa lahko preko te aplikacije tudi prijavite napako. Obvestilo o napaki dobi neposredno tudi vzdrževalec javne razsvetljave, ki na podlagi prijav redno opravlja vzdrževalna dela in zamenjavo pregorelih žarnic. V praksi to poteka na način, da se na pripadajočem prižigališču prižge svetilke, opravi dejanski terenski ogled, zamenja vse pregorele svetilke, nato pa se razsvetljavo ugasne. Posamezno prižigališče sicer zajema večja območja, saj je na posamezno prižigališče vezano tudi več ulic hkrati.
Ker prejemamo tudi pobude za redukcijo javne razsvetljave, obveščamo, da je v pripravi predlog občasnega ugašanja svetilk in sicer v nočnih urah na območjih izven naselij, kjer je gostota prometa ponoči izjemno redka.
Lep pozdrav.
Spoštovani, kot smo vam že odgovorili na Facebooku, je po nam znanih podatkih bila na lokaciji policija in vodi postopek v zvezi s tem dogodkom. Z rezultati pa še nismo seznanjeni in tudi nismo pristojni za podajanje informacij o preiskavi.
Lep pozdrav.
Pozdravljeni,
vaše vprašanje se najverjetneje nanaša na državnozborske volitve 2022, ki bodo 24. 4. 2022. Sporočamo vam, da je za slednje pristojna Okrajna volilna komisija in ne Občinska volilna komisija, zato vaše vprašanje naslovite na:
UPRAVNA ENOTA KOČEVJE
LJUBLJANSKA CESTA 26
1330 KOČEVJE
TEL.: 01/893 83 14
E-mail: ovk.4001Kocevje@dvk-rs.si
Spoštovani.
V fazi projektiranja kolesarskih povezav je bilo nekatero drevje potrebno predvideti za odstranitev, saj v nasprotnem primeru kolesarske na tem delu ne bi bilo mogoče umestiti. Predlog, da se obvozi kolesarska oziroma s tem tudi cesta pa za sabo potegne tudi posege na zasebnih zemljiščih. Na nekaterih lokacijah smo v fazi projektiranja poskušali z lastniki zemljišč doseči dogovor o odkupu in v tem primeru bi lahko razmišljali tudi v vodenju kolesarske povezave mimo drevja. Ker so bile zahteve lastnikov ponekod neupravičene do tega dogovora ni prišlo v celoti.
Predhodno smo se posvetovali s strokovnjaki in na koncu je bila sprejeta odločitev katero drevje se lahko odstrani in katero ne. Na odločitev je vplivalo tudi dejstvo, da je bilo na omenjenih drevoredih v preteklih desetletjih narejena precejšnja škoda zaradi nepravilnega vzdrževanja, kar je pripeljalo do propadanja drevja. Na Kolodvorski cesti ter na Trdnjavi so bila odstranjena drevesa v celoti gnila in bi jih bilo v vsakem primeru zaradi nevarnosti porušitve precej kmalu treba odstraniti. Na Tomšičevi cesti je vso možno drevje (in to je večina), ki ne posega v samo kolesarsko povezavo, ohranjenega, na Ljubljanski in Reški cesti pa bomo večino obstoječega drevje, ki posega v površine za pešce in kolesarje ohranili in zaščitili z drevesnimi rešetkami, kjer je to mogoče in racionalno. Tako bomo tudi na teh dveh lokacijah odstranili le minimalno in nujno potrebno.
Zavedamo se, da nadomestna saditev ni enakomeren izravnalni ukrep, a je ponekod na žalost potrebno sprejemati takšne kompromise. Gre pa pri večini odrasle obstoječe drevnine za poškodovano drevje, ki je v takšnem stanju zaradi preteklega napačnega vzdrževanja. Še enkrat pa je potrebno poudariti, da imajo tudi drevesa življenjsko dobo, ki je v mestih krajša kot v naravnem okolju, in zato je potrebno drevorede neprestano obnavljati. V mestih gre za splet večin interesov, in je potrebno vse te usklajevati, poleg ohranjanja zelene infrastrukture moramo misliti predvsem na varnost javnih površin, za katere smo tudi že osebno odgovarjali. Razmerje poseka in sajenja pa je letno cca 1:5 (posek proti sajenju).