Akcijski načrt projekta Vsi v mesto!
Pozimi je bil pripravljen Akcijski načrt projekta Vsi v mesto. V sodelovanju s predstavniki strokovnih služb občine Kočevje in člani lokalne akcisjke skupine, ki je sestavljena iz predstavnikov javnih zavodov in aktivnih skupin civilne družbe, so bile na osnovi analitičnih ugotovitev v sklopu dveh delavnic opredeljene aktivnosti in cilji projekta na štirih področjih: uporabniki, programi, javni prostor, promet.
Namen vseh aktivnosti projekta Vsi v mesto! je povečati zanimivost jedra za druženje in obisk, pritegniti v jedro čim več različnih skupin obiskovalcev in neposredno vključiti v proces oživljanja čim več lokalnih akterjev. Še posebej si je projektna ekipa v sodelovanju z lokalnimi akterji zadala poskrbeti za potrebe otrok in mladih ter za vključitev lokalnih ustvarjalcev v dogajanje v jedru. Tu se projekt Vsi v mesto! navezuje tudi na aktivnosti projekta iPlace v okviru katerega Kočevje išče ideje za razvoj, ki naj temelji na lokalnih virih in znanju.
Med programi so našteti: glasba (ambientalna, neformalna ulična glasba in vaje na prostem), hrana (kuhinja na prostem) in likovna ustvarjalnost (stenske poslikave, likovne šole), pa igre in branje na prostem.
Najprej pa se bo projekt spopadel s poskusno ureditvijo spremembe prometnega režima v jedru mesta oz. zaporo mesta za promet, v dobro pešcev in kolesarjev ter izboljšanja pogojev za javno rabo prostora. Javni prostor v jedru bo sočasno obogaten z majhnimi posegi in dodatno opremo.
S poskusno ureditvijo bo projekt sledil strateškim ciljem Celostne prometne strategije, izkoristil izkušnje Občine Kočevje z začasnim zapiranjem jedra za tranazitni promet v času ETM in v daljšem časovnem obdobju preverjal učinke spremenjenega prometnega režima na življenje in delovanje javnega prostora v jedru Kočevja.
Kočevje bo sledilo številnim domačim in tujim mestom, ki so že zaprla svoja središča za tranzitni promet in tako spodbudila svoje prebivalce k spremembam potovalnih navad predvsem pa dosegle, da so jedra postala tišja in bolj prijetna za srečevanje in izvajanje različnih dejavnosti. Lokalno gospodarstvo v mestnih jedrih, ki so namenjena pešcem in kolesarjem beleži višje prihodke kot v mestih, ki so odprta za avtomobilski promet.