Nov odlok za ureditev zunanjega oglaševanja in označevanja
Pokrajine, mesta in vasi postajajo vse bolj zasičeni z raznimi vizualnimi sporočili. V Kočevju ni nič drugače kot drugje po Sloveniji. Občinski svet Občine Kočevje je zato na svoji 19. seji sprejel Odlok o oglaševanju, usmerjanju in obveščanju v občini Kočevje, ki je stopil v veljavo s 3. julijem. Poglavitni poudarki novega odloka so predpisani dovoljeni gabariti in poenotena vizualna podoba objektov za oglaševanje, usmerjanje in obveščanje ter zmanjševanje števila lokacij takšnih objektov. To prinaša bolj urejen videz ter jasno in pregledno obveščanje in usmerjanje. Cilj novega odloka je ohraniti kakovosten prostor, ki ga na Kočevskem še imamo.
S predpisanimi pogoji, načini in obveznostmi odlok posega tudi v postavljanje tovrstnih objektov na zasebnih površinah. Izraz objekt zajema na primer samostoječe ali na fasade pritrjene oglasne jumbo panoje, usmerjevalne table, info table, kažipote, napise, izveske in podobno. Predvsem pri označevanju dejavnosti na objektih, npr. lokala ali salona, je cilj preprečevati prevelike in vizualno moteče površine, ki nasičijo prostor s kričečimi informacijami. Na terenu je opaziti tudi, da je večina oglaševalskih objektov postavljena neskladno s predpisi za prometno varnost (nahajajo se v vplivnem pasu državnih cest). Za postavitev objekta bo tako z novim odlokom treba pridobiti predhodno soglasje Občine Kočevje in sicer z oddajo vloge, ki jo najdete na spletni strani Občine Kočevje.
Glede na stanje v prostoru je cilj, da odlok uredi tudi obstoječe prakse, ki degradirajo mestne vedute ali naravo, in tako dvignemo kakovost našega skupnega prostora. V šestmesečnem prehodnem obdobju bodo zato morali biti z odlokom usklajeni tudi objekti, ki so bili ob sprejetju odloka že nameščeni.